kayıt

zaman gazetesine kayyum atanmasi

  1. 3
    Giriş cümlesi bir: Ulan hepiniz oradaydınız be!

    Giriş cümlesi iki: Eksileri hazırlayın gençler, bu haftanın en çok eksi alan yazarı olacağım bu entry sonrası.

    Öncelikle sözlükte bir grup Arapça meraklısı var. Adamı karşına alsan hal hatır muhabbeti edemez, gelmiş bize burada dil bilgisi kasıyor. Lan oğlum yürü git işine, koskoca Yaşar Kemal apostrofun a'sını kullanmamış hiç bir eserinde, senin kasıntın kime? Türk Dil Kurumu'na göre allı pullu Kayyum'dur ve kelime anlamı olarak "a. 1. esk. Cami hademesi. 2. huk. Belli bir malın yönetilmesi veya belli bir işin yapılması için görevlendirilen kimse" anlamlarına gelmektedir.

    Sonrasında Kayyumun nasıl atandığına dair bir iki gevezelik etmek gerekir. Bunu tartışacak arkadaş var ise buyursun. Bu iş hukukî midir, değil midir?

    Daha da sonrasında şunu da belirtmek gerekir: Ajanslarda yer alan fotoğraflara bakıyorum da başörtülü hanımların kaşı gözü kan içinde, yerlerde sürüklendiği veya 4 5 hatta 6 7 8 polis tarafından yakasından paçasından tutularak taşındığını gördüm ve bakıyorum da düne kadar İslâmcılığından dem vuran hiç kimse buna bir şey dememiş.

    Arkadaşım, siz Hz. Ali'nin yüzüne tüküren kâfire "Ben seni Allah için öldürecektim, bundan sonra öldürürsem nefsim için öldürürüm, hadi git yoluna!" dediğini duymadınız mı? Ulan ne bu hınç? Ulan ne bu nefret? Daha düne kadar Türkçe Olimpiyatları'na en üst mevkideki temsilcisi ile katılanlar, Fethullah Gülen'in ülkeye dönmesi için ağlayıp sızlayanlar, her gittiği ülkede Türk Okulu'nu ziyaret edip başarılarından dem vuran hatta ülkeye dönünce dün başka bugün başka bir söz söylemekte üzerine olmayan Hakan Albayrak gibi gazetenin köşesinden bu okullar hakkında methiyeler düzen, çocuklarını bu cemaatin dershanesine gönderen ve bununla yetinmeyip özel okullarına gönderen, ulan hepsini de geçtim, her Allah'ın akşamı gene Gülen Cemaati'nden bir esnafın dükkanından poşet poşet yetinmeyip çuval çuval erzak götüren ve ailesinden uzakta yaban hayatı yaşayan bu çocukların cebine harçlık koyan siz değil miydiniz?

    Bu insanlar -kime göre, neye göre?- yanlış yapmış olabilirler. Kimisi diyor ki 1980 Darbesi'ne destekleri, kimisi diyor ki 28 Şubat, kimisi diyor ki -ne işe yaradığını anlamadığım- Mavi Marmara, kimisi diyor ki Paralel Devlet Yapılanması.

    Şimdi şunlara kısaca deyinmek gerek: 1980 Darbesi döneminde yaşamış bir çok sağcı - solcu insanla görüştüğünüz zaman cezaevi kısmı hariç darbenin toplum için iyi olduğunu, öbür türlü insanların birbirini kırıp geçireceğini duymuşluğum var. Rahmetli Muhsin Yazıcıoğlu'da bu dönem için "Bizim tarlayı çoooktaaan sürmüşler!" demiştir ki durumun vehametini anlayasınız. 28 Şubat olayı ise yapılan bir açıklama neticesinde benim değineceğim bişi değil. Allame olan buyursun, fıkhî bir beyanda bulunsun lâkin gene Rahmetli Yazıcıoğlu'nun Rahmetli Erbakan'a MGK kararını imzalamaması için resmen yalvardığını, Erbakan'ın ise bunu ağlaya ağlaya imzaladığını hepimiz biliyoruz. Hükümette olan Erbakan'a bugüne kadar tek bir laf edilmedi, bunu da belirtmek isterim... Mavi Marmara olayını ben hiç anlamadım. Gidildi, bir gemi alındı, geminin hareket etmesinden evvel mühim insanların isimlerini sildirdiğni duyduk ve ne alaka ise Alperen Ocakları eski genel başkanı Eyüp Gökhan ÖZEKİN bile o gemide idi ve gittiler, ne oldu, ben hâlâ anlayabilmiş değilim. Bu gemi muhabbetinin neticesinden n'oldu oğlum, bişi deyin ki Fethullah Gülen'in bu konuda sadece kulaktan duyma ve onu da gene çoook büyük yazarımız Hakan Albayrak ilk kez yazdı ve buna karşı bir yalanlamada gelmedi. Paralel Devlet muhabbetine gelince, bununla ilgili bişi demiyeceğim... Sonraya kalsın.

    Ben hiç bir zaman Fethullah Gülen'i ve cemaatini sevmedim. Ancak bir zulme karşı sessiz kalmak doğru bişi değil. Bu adamlar yanlış yapmış olabilir. Senin anayasanda yazıyorsa bu ülke bir hukuk devleti diye ona göre hareket edeceksin. Senin ülken Şeriatla yönetiliyorsa da ona göre hareket edeceksin. Senin Peygamberin rehin aldığı hangi kâfire/müşriğe karşı zulmetti? Koskoca Osmanlı İmparatorluğu... Vatana ihanet edene dahi verilecek ceza anayasal/fıkhî olarak sabittir. ondan ötesini hiç bir şekilde yapamazsın. Buna razı gelene de Allah vicdan versin.

    Not: Cemaatçi falan değilim, işinde gücünde adamım, şimdi eksileyebilirsiniz.

    Not: ikinci ve tek benim yazacağım bir başlık açmadığım için buraya yazdım.

    Edit: Eksi veren arkadaşlar bir zahmet entry girsin veya özelden yazsın ki artık burada bile ne halt bulup eksilediler öğreneyim.
     
  2. tümünü gör