birincisi;
bir zat gayrimüslimlerle islami meseleleri ve islamı konuşmadan evvel onlara dermiş ki: ''eğer tartışma esnasında bana müslümanların hayat tarzıyla ilgili eleştiriler ve müslümanların yaptıklarıyla ilgili örnekler sunacaksanız baştan söyleyin tartışmayalım. varsa eleştiriniz islam peygamberinin hayatından getirin, ayetleri dayanak gösterin.'' (*)
ikincisi;
eğer sözünde samimiyse; davet ediyorum. bu cuma namazında üsküdar'da aziz mahmud hüdayi camii'nde buluşalım. alsın abdestini gelsin, başımın üstünde yeri var.
ki samimiyet mühim bir kriterdir. samimi olmayan eleştiri hemen anlaşılır.
bu manada; ahmet altan'ın yazısı çok ciddiye alınacak bir yazı değil malesef. fakat pekala tiye alınabilir.
(bkz:bana dinsizliği nasip ettiği için allah a şükrediyorum)
ilave:
sonradan düşündüm ki; aziz mahmud hüdayi camii bir nevi vakıf camisidir diye gelmek istemez.
sık sık avlusunda çay içtiğim şeyh mustafa devati camii'ne davet ediyorum.
hacı amcalar var, çayı da ucuz. mekanı ferah.
bir zat gayrimüslimlerle islami meseleleri ve islamı konuşmadan evvel onlara dermiş ki: ''eğer tartışma esnasında bana müslümanların hayat tarzıyla ilgili eleştiriler ve müslümanların yaptıklarıyla ilgili örnekler sunacaksanız baştan söyleyin tartışmayalım. varsa eleştiriniz islam peygamberinin hayatından getirin, ayetleri dayanak gösterin.'' (*)
ikincisi;
eğer sözünde samimiyse; davet ediyorum. bu cuma namazında üsküdar'da aziz mahmud hüdayi camii'nde buluşalım. alsın abdestini gelsin, başımın üstünde yeri var.
ki samimiyet mühim bir kriterdir. samimi olmayan eleştiri hemen anlaşılır.
bu manada; ahmet altan'ın yazısı çok ciddiye alınacak bir yazı değil malesef. fakat pekala tiye alınabilir.
(bkz:bana dinsizliği nasip ettiği için allah a şükrediyorum)
ilave:
sonradan düşündüm ki; aziz mahmud hüdayi camii bir nevi vakıf camisidir diye gelmek istemez.
sık sık avlusunda çay içtiğim şeyh mustafa devati camii'ne davet ediyorum.
hacı amcalar var, çayı da ucuz. mekanı ferah.